[eibar] ospakizuna

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
Al, Urr 19, 23:10:44, CEST 2009

leire narbaiza arizmendi<txargain a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2009eko urrren 13a 13:35):
> Iepa!
> afarixan asuntua motel doia. baiņa 10 batek emon dogu izena honezkero.
> Batetik Mikelpresidentiari eskatuko neuskixo egun gehixago jartzia
> efarimetruan; hau da, azaruan 27ra arte, ze oinguakin fetxarik ez dago.
> bestetik, soziedadedunen bat be animatzen bada (Eneko, Ogrosabel, Gari,
> Mendikute,....) pozik hartuko geunke eskakizuna. Badakizue, batzuk aukera
> hori barik geratu garana!
> Bueno, ointxe akordau naiz arratek badakana soziedadia.....
> Bestiok, animau zaittie. Ederto pasatzen da, benetan.
> [...]

Exito gitxi daka afarimetro honek... Aurrez botau zebenek ez dabe
berriz botorik emon Leirek eskatutako anpliaziņuan inguruan...

http://eibar.org/afaria

Leire, egin rekuentua oin :)

Mikel
Presidentia