[eibar] Spama zerrendan

Ost, Urr 21, 13:10:02, CEST 2009

Bai, iritsi zait, baina Gmailek filtratu du eta Spam karpetan neukan mezua
zuzenean.

Ander Egurrola zerrendakidea da pasa den urtetik.
http://www.mail-archive.com/eibartarrak@postaria.com/msg14433.html

Hotmail? Hori da fuck! Anderri eta hotmail darabilten zerrendakide zein
lurkerrentzako gomendioa: ahaztu hotmail eta aldatu beste zerbitzari batera,
lasaiago biziko zarete. Nire hotmail postontzi zaharrean 10 spam mezu
jasotzen ditut egunero, eta 10 mezu normal-samar urte osoan zehar.
josu.

leire narbaiza arizmendi<txargain a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2009eko urrren 21a 12:55):