[eibar] ospakizuna

Ost, Urr 21, 21:10:24, CEST 2009

Eskerrik asko, presi!
Mendikuten soziedadian egingo dogu, erabagitta!
Noiz? Zerrendakuak (Bertoko, Elena, Eneko, Luistxo) barriztu afarimetrua.
M eta Men ez dira existitzen, ezta? Akatsa bat, edo
Horretara, 17.
Animau, mesedez. Barrixok, iņoiz etorri ez zarienok, mobidu! Beti ondo
afalkdu dogu, prezio onian, umore hobian. Ederto baten!
http://eibar.org/afaria
Hortxe izen emotia!
Leire, mundua dominatzen!

Mikel Iturria<iturri a bildua eibar.org> igorleak hau idatzi zuen (2009eko urrren 19a
23:25):