[eibar] PPk bere 3 euskal diputatuak zigortuko ditu

Ost, Urr 21, 21:15:13, CEST 2009

Bat nator zuren, Xabier!
Gaztelaniaz "cara a la galeria" esaten da. Hori egoi n dabe, hamengo
publikuari begira. Baina plantak baiño ez dirala esango neuke
leire

Xabier Mendiguren<xmendiguren a bildua elkar.com> igorleak hau idatzi zuen (2009eko
urrren 17a 19:22):