[eibar] Eibarko bandia dantzan

Ast, Urr 22, 01:23:18, CEST 2009

> hauxe gertau jatan politxenetakua. Nere inguruan galdetu naban atzeko
> Udaletxia Gernikakua ote zan baina ez naban konfirmatzia lortu.

Nik uste baietz: arkupeak, balkoiak, eskumako etxea, plaza
harriztatua, erdiko txirinbolo hori, ... konparatu Oierren
erreferentziarekin.
Hauxe zen Gernikako Udaletxeko plaza:
http://www.euskomedia.org/ImgsAuna/53552001.jpg

Bizkaia. Antigua casa consistorial de Gernika. Foto anterior a 1904.
http://www.euskomedia.org/aunamendi/20383/img58225?idi=eu&op=15&img=31&

Eneko