[eibar] ospakizuna

Asier Sarasua asarasua a bildua gmail.com
Ast, Urr 22, 07:25:10, CEST 2009

ondo Leire!
eskerrak zuri.

Izena emoteko epe bat emongo neuke (datorren astia?) eta afarirako
fetxia ipiniko neuke.
Bestela, lehen ipini genduzen fetxak aldatzen hasi biharko gara! :-)
(neri behintzat, hasi jataz urtetzen beste afari batzuk!)

animau!

Asier

>>> Presidentia