[eibar] Eibarko Banda

Ramon Arizaga rarizaga a bildua lince.com
Al, Urr 26, 08:35:36, CET 2009

Aupa Ander:

Atzo Bandaren kontzertua koliseuan, “indarra” transmititu zenuten,

¡Zorionak zuzendaririxari eta bandako denoi¡.  Ni oso oso gustora eta
sentzazio onarekin irten nintzen, eta norbaitekin komentatu ere egin nuen
eta sentzazio verbera zuen, zorionak denoi berriro .

ez dakit “barrutik “ nola bizi izan zenuten kontzertoa, gustatuko litzaidake
posible eta gogoa baduk, iritzi hori jasotzea.

Ala ere “kritikatxo” bat badut, aurkezleak ez zuelako zuzendari barrixa
merezi zuen adeitasun guztiarekin aurkeztu. Karlosek bai eskertu zuen
zuzendari ohiaren lana.

Ramon