[eibar] ratoncito Pérez

Al, Urr 26, 18:28:49, CET 2009

Maritxu Teilatuko entzunda nekan, aspaldi. Baina nik be Ratoncito Perezen
kontuari jarraitu detsat beti, eta euskeraz be horrela deitu izan detsagu:
Ratoncito Perez.

Oparien artian... Ipuinak eta txanponak, baina sekula nezeser bat. Jasotako
ipuinen artian gehixen oroitzen naizena, kokodrilo batena, erakusteko nola
garbitu hortzak. Igual oindiok gordeta eukiko dau amak.
josu.