[eibar] Behobia-Donostia maratoi erdia, Lehen: 2009ko afarixa

As, Urr 27, 00:30:29, CET 2009

2009/10/26 Imanol Trebiņo <trebi.arte a bildua euskalnet.net>:
>     Aitatzen daben "maratoia" erregular Behobia-Donostia lasterketia izan
> leike, azaroan 8xan dana, domekian, berez 20 kilometro.

Donostiako maratoian parte hartzeko asmoa dut, azaroaren 29an. Azken
boladan sekulako "txapa" nabil ematen ingurukoei.
Baina bai, 8an Behobia-Donostian ere parte hartuko dut.
Dena den, gero konturatu naiz 13an ezingo dudala afarira joan Madrilen
nagoelako. Bat gutxiago, aldatu dut berriro :-(

> apuntauta nago eta han egongo naiz, nire lehendabiziko aldiz, gogua dakat karrera hori
> ikusteko eta barrutik bizitzeko. Eneko han be badago ez dakit elkar
> ikusterik ahal izango dogun, 15.000 pertsona inguruk hartuko dabe parte. Han
> egonda elkar ikustia, ufff, gatxa.

Ez da izaten erraza han topo egitea. Normalean Eibarren antolatzen den
autobusa hartuta joaten naiz ni.

>     Igaz ez neban parte hartu, baina bai pixkat kuskuseatu, eta uste dot
> (akorduaz berba egitten dot) jendiak egindako denborak begiratzian Eneko
> ikusi nebala, denbora apal batian, apalegixa, min hartu heban Eneko?

Joe Gebreselassie,  apalegixa-apalegixa...  ezta nahikua amaitzea ala? :-)
Ez nuen minik hartu, lagunen arteko grupettoa egin genuen iaz.

Eneko