[eibar] Eibarko Banda

ander a bildua eibar.org ander a bildua eibar.org
As, Urr 27, 07:35:46, CET 2009

 On Mon 26/10/09 08:35, "Ramon Arizaga" rarizaga a bildua lince.com wrote:
> Aupa Ander:
>
> Atzo Bandaren kontzertua koliseuan, "indarra" transmititu zenuten,

Fuerte jo gendulako?? Carlosek (zuzendarixak) besuak hormatxorixan pare mobitzen ditxuazelako?

> ¡Zorionak zuzendaririxari eta bandako denoi¡.  Ni oso oso gustora

Zure partetik

> eta sentzazio onarekin irten nintzen, eta norbaitekin komentatu ere
> egin nuen eta sentzazio verbera zuen, zorionak denoi berriro .
>
> ez dakit "barrutik " nola bizi izan zenuten kontzertoa, gustatuko
> litzaidake posible eta gogoa baduk, iritzi hori jasotzea.

Ni pertsonalki ez nitzan bape gustora geratu  lehenengo obran flautin solo bat nekalako eta ez nebalako gehixegi estudixau eta nahiko potroso urten jatalako, bestela beste piezak nahiko ondo juan ziran
Rapsodia Vasca k asko molau zeban, bukatzerako alderdikide sentsaziño arraro bat nekan tripetan (edo bihotzian zan???)

> Ala ere "kritikatxo" bat badut, aurkezleak ez zuelako zuzendari
> barrixa merezi zuen adeitasun guztiarekin aurkeztu. Karlosek bai
> eskertu zuen zuzendari ohiaren lana.

Aldai, aurkezleak, ez bazeban aurkeztu seguramente izan zan Carlos ek nahixao izan zebalako berak eittia beste inor baño (Hasi baño lehenao entzun nitxuan horren gañian...)