[eibar] Behobia-Donostia maratoi erdia, Lehen: 2009ko afarixa

Imanol Trebiņo trebi.arte a bildua euskalnet.net
As, Urr 27, 23:50:05, CET 2009

E.k:     - Donostiako maratoian parte hartzeko asmoa dut, azaroaren 29an.

I.k:    -Ufff, hórrek berba potoloegixak dittuk niretako.

E.k:     - Joe Gebreselassie,  apalegixa-apalegixa...  ezta nahikua amaitzea
ala? :-) Ez nuen minik hartu, lagunen arteko grupettoa egin genuen iaz.

I.k:   - Txarto ikusiko najeukek. Maratoiak egitten badittuk B-D hori
pasiadatxua izan behar hiretako, neu berriz, trankil egin guran be, giroa
ikusteko-eta, bajakiat azkenian justutxo helduko naizela. Karrera
diferentiak izango dittuk guriak.

> .

Eneko Astigarraga
CodeSyntax