[eibar] Fwd: Jaixo da Oier? (lehen: koliseoko ziniak)

Ost, Urr 28, 17:04:50, CET 2009

Ze ondo! Asko pozten naiz!
Eibarren zagoz?
Ia ikusten zaittuedan, zuri laztan bat emoteko eta txikixa ezagutzeko!
Disfrutaizu, ume txikixak gozada bat dira eta!
leire

markos zapiain<mzapiain a bildua euskalnet.net> igorleak hau idatzi zuen (2009eko
urrren 28a 15:42):