[eibar] Jixo da Oier? (lehen: koliseoko ziniak)

arrate gisasola arrategisasola a bildua gmail.com
Ost, Urr 28, 20:06:00, CET 2009

ZORIONAK AINTZANE!!!!!

Oier jaixo zala jakin neban, Plaentxiako txoritxo batek esanda,

"Txori txiki polita
Leihoan kantari
txori txiki politak
esan dit gaur neri
kontutxo bat
kontutxo bi
ez galdetu hori neri
kontutxoa galdetu txori txikiari..." kantu politta Oierri kantatzeko!!!

laztan gozo bat amatxo,
Arrate

leire narbaiza arizmendi<txargain a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2009eko urrren 28a 10:19):