[eibar] azaruan 13an afarixa

Ost, Urr 28, 23:47:47, CET 2009

leire narbaiza arizmendi<txargain a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2009eko urrren 28a 21:14):

> Aupa
> agindutako moduan gaur emaitzak: 19 lagunek emon dogu izena eta 3k ezin
> dabe: Amatiñok, Bertokok eta Enekok. Quorum haundiena daka data horrek,
> horretara, erabagi dot egin horretan egittia.

Uste dot Amatiño txarto apuntauta dagola. Hau idatzi zetsun:
"nik etxaukanat bape arazoik hillan 13an (nora?) juateko."

> Josu M apuntau soziedadian. Printzipioz 16 lagun.

Okey!! Beste afaririk ez dagon bittartian, jende gehixago apuntatu leike.

Afarixa prestatziaz ze diñostazue? Ze egin leike? Boluntariorik? Mendikute,
> zeuk be zeozer esan zeinke.

Nere proposamena da afaria 1.0: ez prozesu partehartzaillerik ez kristo.
Boluntariook pribatutik erabaki, eta sorpresa.
josu.