[eibar] Gabonetako argiak

Ast, Urr 29, 12:29:32, CET 2009

Urteroko diskusioa da, bale. Lojika dauka ahalik eta azkarren jartzea,
enpresa bat delako, bale. Orain jartzen dituzte, baina Sanandresetararte ez
dituzte pizten. Bale.

2006an hau bota zuen Garik zerrendara:
http://postaria.com/pipermail/eibartarrak/2006-November/008168.html

> Ez dut uste orain jartzen hasi direnik bihar pizteko. Kontua da argi
> kontuan dabiltzan enpresa hauek lan handia izaten dutela garai hauetan,
> eta udal guztiek nahi izaten dutela 15 egunetan argiak jartzea, eta
> denei inposible izaten da. Horregatik, lehenago hasten dira jartzen eta
> piztu, piztuko dituzte erabakitzen dutenean.
>
> Ni argi jartzaile enpresakoa banintz, abuztuan eskatuko nuke argiak
> jartzen hasteko baimena. Jende gutxiago kontratatu behar eta lana
> lasaiago egiteko aukera izangu nuke.

Zentzuzkoa iruditzen zait enpresak ahalik eta azkarren jarri nahi izatea.
Baina nahiko nioke udal arduradunari entzun zergatik onartzen duen hain goiz
hastea. Gero eta azkarrago jarri, orduan eta merkeago izan beharko
litzateke, nire ustez. Ze 2006arekin alderatuz, hiru aste lehenago jarri
dituzte aurten. Nire kalean, aurten dagoeneko jarri dituzte gabonetako
argiak. 2006an berriz, azaroaren 14an ari ziren hortan:
http://eibar.org/blogak/josu/archive/2006/11/14/gabonetako-argiak

Gero eta lehenago, orduan eta merkeago beharko luke. Eta Udalak argumentu
hori erabiliko balu, oso ondo irudituko litzaidake.
josu.