[eibar] Multak azkar ordaintzeagatik deskontuak

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
Ast, Urr 29, 17:14:05, CET 2009

Aspaldian nuen buruan honen inguruan idaztea eta oraintxe bertan ikusi
dut Trafiko Lege berriaren inguruko albistea elmundon eta hona nator
zerrenda orojakile (eta orojale) honi galdetzera.

Zera omen dio lege berriak:

PRONTO PAGO. Si el infractor abona la multa en menos de 20 días tras
la notificación se beneficiará de un descuento del 50%, aunque eso sí,
perderá el derecho a recurrirla. El conductor podrá pagar la sanción
en el momento con tarjeta de crédito.

http://www.elmundo.es/elmundomotor/2009/10/29/conductores/1256830550.html

Horri ez zaio txantaia deitzen? Hau da, ya pagatzen baduzu, ez zaitut
salatuko, hori bai, gero ezin duzu errekurritu; eta jakina,
errekurritzea (abokatu baten laguntza eskatzen baduzu behintzat),
isuna baino garestiagoa izango da, beraz isil-isilik berehala ordaindu
eta kitto.

Ez zaizue txantaia iruditzen? Zer dio gure abokatuak?

Mikel

P.S.: Bai, elmundo.es irakurtzen dut eta Intereconomia.TV ikusi. Eta
ez naiz zoratu oraindik :)