[eibar] Jixo da Oier? (lehen: koliseoko ziniak)

Aintzane Agirrebeña aintzagi a bildua yahoo.es
Ast, Urr 29, 20:03:50, CET 2009

Aiba! Hori kantuori ahaztuta nekan eta oso politta da, bai! Kantauko detsat luak hartu ezinda dabillenen baten.

Eskerrikasko danori, e!

Leire, ondiokan behintzat Azkoittin gare eta pixkaten ez dot uste Eibarrera juango garanik, baiña lasai, ezautuko dozu gure morroskua!

Beste kontu bat: Gaur gizon bat etorri jaku ate-joka. Enekok zabaldu dau atia eta nik ez dot ikusi, baiña kuadro bat omen zekan armarri batekin, OIerren izena eta noiz jaio zan (eguna eta ordua) eta abar ipinitta. Konpromiso barik, baiña nahi bagendun erosteko eta telefonua emon desku. Hori beste iñun eitten da??? Zeiñek emon detsaz tipo horri gure datuak eta Oierren jaiotze data eta ordua eta dana??? Hori legala ete da?? Ni flipauta geratu naiz!! Gaiñera esan ei dau 30 urte daroiezela "lan" hori eitten.

aintzane

--- El mié, 28/10/09, arrate gisasola <arrategisasola a bildua gmail.com> escribió:

De: arrate gisasola <arrategisasola a bildua gmail.com>
Asunto: Re: [eibar] Jixo da Oier? (lehen: koliseoko ziniak)
Para: "Eibartarrak zerrenda" <eibartarrak a bildua postaria.com>
Fecha: miércoles, 28 de octubre, 2009 08:06

ZORIONAK AINTZANE!!!!!

Oier jaixo zala jakin neban, Plaentxiako txoritxo batek esanda,

"Txori txiki polita
Leihoan kantari
txori txiki politak
esan dit gaur neri
kontutxo bat
kontutxo bi

ez galdetu hori neri
kontutxoa galdetu txori txikiari..." kantu politta Oierri kantatzeko!!!

laztan gozo bat amatxo,
Arrate

leire narbaiza arizmendi<txargain a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2009eko urrren 28a 10:19):

Aintzane AgirrebeñaK

Oin arte ezin izan dot erantzun, lan barrixetan
hasi naiz eta... Ama izaten ikasten dihardut eta...

Jaixo da Oier? Holan bada, zorionak, amatxo!!!

Kontau, kontau.

Zelan zagoz? Zelan juan zan dana?

Zelakua da umia?

Laztan haundi bat, wapa!