[eibar] Jixo da Oier? (lehen: koliseoko ziniak)

Ast, Urr 29, 21:11:39, CET 2009

Aintzanek:

> Beste kontu bat: Gaur gizon bat etorri jaku ate-joka. Enekok zabaldu dau
> atia eta nik ez dot ikusi, baiņa kuadro bat omen zekan armarri batekin,
> OIerren izena eta noiz jaio zan (eguna eta ordua) eta abar ipinitta.
> Konpromiso barik, baiņa nahi bagendun erosteko eta telefonua emon desku.
> Hori beste iņun eitten da??? Zeiņek emon detsaz tipo horri gure datuak eta
> Oierren jaiotze data eta ordua eta dana??? Hori legala ete da?? Ni flipauta
> geratu naiz!! Gaiņera esan ei dau 30 urte daroiezela "lan" hori eitten.

> [...]
ezkontzak publikuak dinara. Horregaittik etaratzen dittue Eta kitton.
Bertara juaten dira eta zerrendia emoten detse.
Orduana ez dakit. eta helbidia....Elenak jakingo dau.
Ia noiz ikusten zaittuegun. Badakat gogua
Laztan bat