[eibar] asteburu honetako zinea?

Elena Laka elaka a bildua abokatuak.info
Or, Urr 30, 10:37:18, CET 2009

Aurreko bi edo hiru asteetan Egoibarrak Coliseon asteburuan emango dituzten pelikulen berri eman digu, eta infomazioa eskertu dut.

Aste honetan ez dago pelikularik?

Egoibarrako webgune berrian begiratu dut, baina joan zen bi asteetakoak datoz, ez aste honetakoak. Eta tokatu zait aurreko asteetan egunkarietan begiratzea, baina ez da etortzen Eibarko karteldegia. Coliseokoek ez diete informazioa pasatzen?

Egoibarra, karteldegiari buruzko informazio puntuala, non?

Eskerrik asko
Elna