[eibar] bi gazte hilda

Iban Arantzabal iarantzabal a bildua goiena.com
Or, Api 9, 11:06:46, CEST 2010

Gertuko hedabideak informazio hobea ematen.

Bi dira *atzoko auto istripu
larrian<http://www.elgoibarren.net/content/view/2311/1/>
* hildako gazteak. Auto berean zihoazen beste bi gazteak egoera oso larrian
daude. Bat, Mendaroko Ospitalean dagoen 16 urteko neska gaztea, *hiltzat ere
eman dute* gaur goizean, baina bizirik dago. Laurak eibartarrak dira.

Elgoibarrenek argazkia ere atera du:
http://www.elgoibarren.net/index.php?option=com_content&task=view&id=2312&Itemid=11

Iban

Ramon Arizaga<rarizaga a bildua lince.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko apiren
09a 11:03):