[eibar] erabili, erabili mikrouhina

Ramon Arizaga rarizaga a bildua lince.com
Al, Ots 1, 16:29:03, CET 2010

Ez dut irakurri tesi hori bainan nahiko argi dut mikrouhinen efecto
negatiboak ez daudela oraindik dokumentatuak, helduko dira behar bada
teknoligia hori erruz edatzen bada, mugikorrak umeendako kaltegarria izan
lehikela onartua dago. Mikrouhinen etxeko sistemetan ere jakin beharreko
gauz bat zenbat uhin makinatxitik kanpora irtetzen duen (perdidak), argi
dagoena mikrouhinen efektoak pilatzen edo metatzen   direla erradiazio eta
horrelakoen antzera . Telefonia mugikorren antenak ipintzeko ere gero eta
arazo gehiago,  kotuz ba badazpada.

Ramon

Zerrenda honetan kontrakua entzun izan dot... eta hau irakurri eta zuekin
akordau naiz.

Mikrouhinen bidez galdarraztatzea teknologia garbi bat da, eta abantaila
interesgarriak ditu ohiko galdarraztatze-sistemen aldean nekazaritzako
elikagaien industrian instalatu ahal izateko. Hori da Luis Ruiz de Ojeda
kimikari iruindarrak bere tesian ateratako ondorio nagusietako bat.
Nafarroako Unibertsitateko Zientzia Fakultatean defendatu du tesia.
http://www.basqueresearch.com/berria_irakurri.asp?Gelaxka=1
<http://www.basqueresearch.com/berria_irakurri.asp?Gelaxka=1&Berri_Kod=2529&
hizk=E> &Berri_Kod=2529&hizk=E

Iban (esnia berotzeko erabiltzen dot. Beti)