[eibar] erabili, erabili mikrouhina

Ramon Arizaga rarizaga a bildua lince.com
As, Ots 2, 16:26:32, CET 2010

Bestaldean, baita ere Galileo eta inkisizioa edo Colon eta garaiko
jakintsuak etabar luzea.

┐zer gertatu zitzaigun guk gure burua mikroondasean sartuz gero?
Ba begiak lertu denpora laburrean,eta dena kakaztu
Orduan mikrouhinak badu eragina gaia da denbora eta inadarra direla gakoak,
Gauza berdina erradiazio nuklearrarekin, nik eztabaida honekin gehiago
parekatuko nuke.

Ramon

Arrazoia Igorrek.

Oker ez banago, trena asmatu zenean, orduko askok uste zuten giza
gorputzak ezingo zuela halako abiadura altua jasan (30 Km orduko!),
eta irakurrita dut ere, halako arriskutsua izanik, trenaren aurretik
gizon bat joaten zela banderola bat eskuan jendeak alde batera egin
zezan eskatuz.

Ez dut esaten egoera berdina denik, baina perspektiba apur bat hartu
dezagun.

Gari