[eibar] erabili, erabili mikrouhina

Iban Arantzabal iarantzabal a bildua goiena.com
As, Ots 2, 16:33:49, CET 2010

Ramon,

Zer gertatuko da gure burua sutan jarritta? ba erre eta denbora laburrian
dana kakaztu!

Orduan, suak badauka eragiña, baiña salda eder bat berotzeko danian...

Hau da, esnia mikruan berotuta... hori da galdera eta ez burua mikruan
sartuta.

Iban

Ramon Arizaga<rarizaga a bildua lince.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko otsren
02a 16:26):