[eibar] erabili, erabili mikrouhina

Ramon Arizaga rarizaga a bildua lince.com
As, Ots 2, 16:49:06, CET 2010

Mikrouhinen berogailuak  “¿zenbateko uhin galera du kanpora?, ¿atetxoak ez
badu oso ondo izten?, ¿nola jakin dezakegu uhin aurkako eztalera ondo
dagoela?, gomendatua dago umeek ez ditzatela egon denpora asko ondoan
martxan dagoela

Beno bakoitzak bero dezala esnea nahi duen modura, nik baserrikoa erosten
dot egunero eta teknologia tradizionalekin  zihurtatzen dot edateko
kalitatea.

Behar bada gaizki ulertu dot hasierako sarrera, bainan neureari jarraitzen
diot hobe sistema horiek ez baditugu erabiltzen,

Ez naiz ni zientziaren aurka egongo dena, baina oraingo zientziari zuhurtzi
pizkatxo batez ere begira behar jako, interesak medio

Ramon

Ramon,

Zer gertatuko da gure burua sutan jarritta? ba erre eta denbora laburrian
dana kakaztu!

Orduan, suak badauka eragiña, baiña salda eder bat berotzeko danian...

Hau da, esnia mikruan berotuta... hori da galdera eta ez burua mikruan
sartuta.

Iban

Ramon Arizaga<rarizaga a bildua lince.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko otsren
02a 16:26):

Bestaldean, baita ere Galileo eta inkisizioa edo Colon eta garaiko
jakintsuak etabar luzea.

¿zer gertatu zitzaigun guk gure burua mikroondasean sartuz gero?
Ba begiak lertu denpora laburrean,eta dena kakaztu
Orduan mikrouhinak badu eragina gaia da denbora eta inadarra direla gakoak,
Gauza berdina erradiazio nuklearrarekin, nik eztabaida honekin gehiago
parekatuko nuke.

Ramon

Arrazoia Igorrek.

Oker ez banago, trena asmatu zenean, orduko askok uste zuten giza
gorputzak ezingo zuela halako abiadura altua jasan (30 Km orduko!),
eta irakurrita dut ere, halako arriskutsua izanik, trenaren aurretik
gizon bat joaten zela banderola bat eskuan jendeak alde batera egin
zezan eskatuz.

Ez dut esaten egoera berdina denik, baina perspektiba apur bat hartu
dezagun.

Gari