[eibar] erabili, erabili mikrouhina

Gari Araolaza gari a bildua eibar.org
As, Ots 2, 21:29:39, CET 2010

2010/2/2 Ramon Arizaga <rarizaga a bildua lince.com>:
> Beno bakoitzak bero dezala esnea nahi duen modura, nik baserrikoa erosten
> dot egunero eta teknologia tradizionalekin  zihurtatzen dot edateko
> kalitatea.

Zein teknologia "zahar" ? Zein garaiko teknologiarekin berotzen duzu?
Sua pizteko suharriarekin egiten duzu, ala poxpoloak onartzen dituzu?

> Behar bada gaizki ulertu dot hasierako sarrera, bainan neureari jarraitzen
> diot hobe sistema horiek ez baditugu erabiltzen,

Eta nola desberdintzen dituzu sistema "horiek" eta "besteak"? Non
daukazu muga zuk? Telefono mobilik badarabilzu? autorik? Etxean
elektrizitaterik?

> Ez naiz ni zientziaren aurka egongo dena, baina oraingo zientziari zuhurtzi
> pizkatxo batez ere begira behar jako, interesak medio…

Oraingoari eta betikoari, zuhurtzia pixka batekin begiratu behar zaio,
dudarik gabe. Hor ados nago.

Gari