[eibar] Titi ikaratua

Bertoko bertoko01 a bildua euskalnet.net
Ost, Ots 3, 00:03:27, CET 2010

Oskar sarietarako  hautagaia
http://www.andina.com.pe/espanol/Noticia.aspx?id=o+1Co93Rh5o.

Izenburua  gaztelaniatik itzulita dago zuzenean,  izenburua beste
hizkuntza  batzutan  http://www.imdb.com/title/tt1206488/releaseinfo,
beraz   kontuan hartu beharko litzateke  beste hizkuntza  batzuetan
hartutako erizpidea, adibibez  Brasilen emondako izenburua, eta   argudioa
http://www.terra.com.pe/cine/noticias/cin3937/peruana-magaly-solier-conquista-berlin-cantando-quechua.html
arrazoia.

Hala ere,  nik   Leirek aipatuta,   iaz  Youtuben  ikusi nuen
irabazlearen berbak, hemen, bere ama hizkuntzan,
http://www.youtube.com/watch?v=gCtvZ4byuDU&feature=related
5, minututik   aurera.

Bertoko

Luistxo Fernandez(e)k dio: