[eibar] Zapu herrixa, Autx herrixa...

arrate gisasola arrategisasola a bildua gmail.com
Ost, Ots 3, 12:34:52, CET 2010

hau da Plaetxiar batek esan destana:
*Plazentzian badago "tz", "ts" eta "tx" = "s" egitteko ohitura berezia.
Batez be kaleko adinekuen artian.
Horri burla egitteko esaten zeben eibartarrak: "Plasensia, hausa eta
lokasia"
Ta esaera horretatik dator "hautserrixa" edo "haus-herrixa".
Hori da nik entzun dotena "adituen" artian.*

Bigar be esaten dabe hemen, aurrekuan horren gainian jardun genduan politta
zala bigar hori. Azukarra be esaten dabe eibarren, nik behintzat, azukria
esaten dogun bittartian.

Arrate