[eibar] Historia

Ramon Arizaga rarizaga a bildua lince.com
Ost, Ots 3, 16:57:43, CET 2010

Gaur sorteak medio idatzirik gabeko historiaren zatitxo baten jabe egin
naiz,

Berba egin didada estaziño bateko nagusi ohia,

Itxi baino lehenago jakinian jarri ziren bere garaian nola politikariek
Zumarraga-Zumaia eta Durango-Zumaia tren lineak itxi nahi zituzten,

Hauek Urolako jendei abisatu eta hauen erantzuna nola ixiko dute 400M
gastatu dituzte oraintze trenbidea berriztatzen eta horrela geratu ziren,
gero segidan itxi egin zuten.

Eurok lanean ipini eta bakoitzak bere udalean eta partidu desberdinei euren
proposamena egin Tranbia ahain zuzen ere,

Gizon honen hitzetan Eibarko aldean ez zuen amorro handirik topatu ez PNV ez
PSOE, gogoan zituen oraindik Aura Baskaran (alkatea) eta Jose Mari Aguirre,
gogoan zuen ere kantabriatik etorri zen transporte burua uzte dot (ez naiz
abisenaz gogoratzen naiz naiz  berak ondo gogoratu), honek ere kaso handirik
ez,

Azkenean zer eta Batasunera jo zuten, gogoan zuen Emilio Ayastui eta honek
nola pleno ez ohizko bat antolatu zuen, eta eurok ere etorri eta Tranbiaren
proposamena,

Ermuko alkatea geratu omen zen (Bayon izan leike) gaia aurrera ateratzeko
transporte zuzendariarekin, baino ez bat eta ez besteak amorru handirik ez,
gogoan zituen bata eta bestearekin egindako bilerak, arrokeriak, etabar

Apeaderoen kokapenak ere  bere lagun arkitekto bateri esker presentatu
(orain dauden lekuetan nonbait),

Garai harietako teoriak trena baino autobusa ibili behar zeala zen
politikari guztien buruetan, eurok trenez askoz azkarrago egin zitekeela
zenbait tramo (7 minuto ermua-eibar, ala esan du),

Gero apurka apurka zerbait aldatzen hasi omen zen (ez dut gogoan nola) eta
azkenean politikarien aldarrikapenak Tranbia egin behar zela , euron euren
arteko hitzak “Mira como hacen propaganda ahora pero nosotros llevamos esa
bandera en el corazón” horrela gaztelainaz egin bait dit,

Ara gizon honen arabera eurori esker dago zabalik Durango-Zumaia, izen asko
esan ditu tartean JM Bandres ere gogoratzen zen negoziazinuak, Beste bat
Askasibar uste dot eta horrela,

Arrotasun jator batez kontatu dit,

Egia esan poztu egin naiz entzutean ze gustatzen zaizkit horrelako
historitxoak entzutea eta hemen konpartitzen dot zuekin

Ramon