[eibar] erabili, erabili mikrouhina

Asier Arregi geobiotek a bildua gmail.com
As, Ots 9, 09:50:25, CET 2010

ZUZENKETAK !!!!!
Unitateetan microwatioak m bezala (mili) pasatu dira testu arrunt bezala
mezua bidaltzean,  micro-ren mu letra, , m bihurtu da, errore nabarmena
sortuz.

Unitateak berriz, ia orain
INCIRP GSM900: 450 W/cm2 (= 4.500 mW/m2 = 4.500.000 W/m2)
Salzburg I, Castilla La Mancha (gune sentsibleak) = 0,1 W/cm2 = 1000
W/m2 = 1 mW/m2
Salzburg II, kanporako 10 W/m2
                   etxe barrurako 1 W/m2
Mugikorraren funtzionamentura nahikoak 0,001 W/m2

eta nik 20 mW/m2 tik gora denbora gutxi aguantatzen dut. Hau da Salzburg
I bider hogei.