[eibar] erabili, erabili mikrouhina

Ramon Arizaga rarizaga a bildua lince.com
As, Ots 9, 10:01:00, CET 2010

Asier: żbitrozeramikak ze radiazio sortzen dute?

Ramon

ZUZENKETAK !!!!!
Unitateetan microwatioak m bezala (mili) pasatu dira testu arrunt bezala
mezua bidaltzean,  micro-ren mu letra, µ, m bihurtu da, errore nabarmena
sortuz.

Unitateak berriz, ia orain
INCIRP GSM900: 450 µW/cm2 (= 4.500 mW/m2 = 4.500.000 µW/m2)
Salzburg I, Castilla La Mancha (gune sentsibleak) = 0,1 µW/cm2 = 1000
µW/m2 = 1 mW/m2
Salzburg II, kanporako 10 µW/m2
                   etxe barrurako 1 µW/m2
Mugikorraren funtzionamentura nahikoak 0,001 µW/m2

eta nik 20 mW/m2 tik gora denbora gutxi aguantatzen dut. Hau da Salzburg
I bider hogei.