[eibar] erabili, erabili mikrouhina

Ost, Ots 10, 12:45:18, CET 2010

Nik ez daukat arazorik neurketa egiteko, baina ezta ere interesik denbora
hortan xahutzeko. Egiten baldin baduzu, konpartitu emaitzak, ok? Eskerrik
asko.

Dena irakurri edo ez, esaldi bat bota duzu zientzia azterketei ematen diezun
balioaz, eta hau izan da: "neure iritzia babesten duten
lanak baldin badaude nahikoa zait". Zuri nahikoa zaizun bezala, nahikoa zaio
beste edozeini beste edozein gaitan.

Zaindu,
josu.

Ramon Arizaga<rarizaga a bildua lince.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko otsren
10a 12:37):