[eibar] Arrate, 2 x zorionak

arrate gisasola arrategisasola a bildua gmail.com
Or, Ots 12, 10:27:49, CET 2010

eskerrik asko!!!
Irakorri bariko mezu zerrenda luzia nekan ta oiñ arte ikusi barik hau.
Aintzanek zoriondu nau pribauan ta orduantxe konturatu naiz!!

Bueno urtebetetze eguna pasauta baina ondiokan nobenarixuan.
Ta bai Aiuriri laguna ekartzeko bidian, ondiokan gitxiko, barriro be data
igualtxuak izango dira jaiotzen danerako, hobe esanda ERDITZEN dotenerako.
Abuztu bukaera-iraila hasiera. Igual orduantxe eukiko dot hona idazteko asti
gehixago... aurrekuan be holan izan zan, bajiak aukera hori emon zestan!

Laster arte,
Arrate

leire narbaiza arizmendi<txargain a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2010eko otsren 05a 12:51):