[eibar] zein liburu elektroniko?

markos zapiain mzapiain a bildua euskalnet.net
Lar, Ots 13, 13:38:50, CET 2010

superrandoni, susmoa dut zuk aipatutakoaren bidetik datorrela arazoa: tinta
elektronikoan oinarritutako irakurgailuek ez diote ikusmenari kalterik
egiten, baina ez dituzte hainbat baliabide eskaintzen (oharrak eransteko
aukera, wi-fi...);

aitzitik, ukitzeko pantailek baliabide horiek eskaini bai, baina
desatseginagoak zaizkio begiari

bestalde, amazonen kindle-rekin ezin euskarazko libururik irakurri

----- Original Message -----
From: "Andoni Azkarate" <superandoni a bildua gmail.com>
To: "Eibartarrak zerrenda" <eibartarrak a bildua postaria.com>
Sent: Saturday, February 13, 2010 12:52 AM
Subject: Re: [eibar] zein liburu elektroniko?

Aupa Markos,

Atal teknikoan: tinta elektronikoan oinarritutako irakurgailuak ez
dute berezko argirik igortzen beraz begia tinta normaleko idatzi bat
irakurtzen bezala nekatuko zaizu, osasun arriskurik ez beraz.

Atal ez teknikoan: liburu industria disko industria bezala moldatu
beharko da Interneten garaira, eta negozio modelo berriak topatu, ez
betiko negozioa kalkatzen saiatu.