[eibar] Eibar.org-ko portadia

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
Al, Ots 22, 08:02:29, CET 2010

leire narbaiza arizmendi<txargain a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2010eko otsren 21a 23:16):
> Aupa!
> Iņok esan ahal desta ze egin bihar dan notizixa bat Eibar.org-ko portadan
> agertzeko?
> Josk bota zeban Egunkariaren aldeko ekintzia posta-zerrendan. Nik portadan
> jarzteko eskatu, baiņa iwal hori ez da modua.
>
> Bixar, Arrate balle bizirik plataformiak moziņua aurkeztuko dau udal plenua.
> Pentsatzen dot jarzteko modokua dala. Ze egin biharko neuke?

Momentu honetatik aurrera zure blogeko kontraseņia erabilitta,
albistiak gehittu zeinkez Eibar.ORGeko portadan. Sartu:
http://eibar.org/albisteak helbidera, egin login eta Elementua gehitu
-> Albistea erabilita argitaratuko da.

Zuen zaindari onena lo dago oindiok eta bestiok ein bihar biharra...

Mikel