[eibar] Badoiaz ....

Ramon Arizaga rarizaga a bildua lince.com
Al, Ots 22, 08:38:33, CET 2010

Azpikoerekin lotura pixka bat behar bada izan dezakeen gauzatxo bat,
Atheletiko partidan Anderletchaen aurka irudi negargarriak Europa guztian
bueltaka, nik ez nuen partidua ikusi, bainan egun poliziek dituzten
medioekin hori ezin da gertatu, abisatua zegoen aurretik (Austriako talderen
batekin uste dot), ezin dot horrelakorik onartu, Fatxak 3 Ertzantza 0, ez
ditut Athletiko energumenoak babesten, bainan gauzak diren modukoak dira.
Polizia zerbaitetarako ordaintzen dogu, hemen kale nabarmena, eta gaia argi
dago gauzak "goitik" datoztenez errudunak "Goikoak".

Ramon

Poliziak.

Iturri