[eibar] Arrateballe bizirik!

Ramon Arizaga rarizaga a bildua lince.com
Al, Ots 22, 10:23:12, CET 2010

Ba nire ustez, orain politikoek esaten duten modura rekorrido gutxi izango
du,

Udalaren jarera esaguna da:

Txontan kontenziosora joan ziren eta galdu egin

Errebalen berdin, bi kontenzioso dagoz epaiketaren zai, eta desastrea denok
esagutzen dogu (no coment)

Erisonon ere kontenziosoak martxan daude,  ipini duten arbudioen artean
txontan irabazi zuten berdintsua dago

Bainan

Laister auteskundeak,

Txontan galdu, Errebalen desastre, eta Erisonon ere orain bestekoa egiten
badute ¿non geratuko lirateke gure agintariek kreditoak?, eta hateskundeak
gero eta gertuago,

Ez betikoa gertatuko da 18 - 2 edo 18 – 0, ezin da beste modu batera izan,

¿kronika?

Ba ikusi dena 3en mailako pilota partida batena , erraz NAGUSITU.

Edo  antzerki surrealista edozein hartu eta horrelakoa (antzerki
ihardunaldietan gaudenez), ozenago esan leike bainan argiago ez.

Orain  hiritarrak parte hartze oso eta indartsuaren alde gaude, bai horixe¡:
Errebalen obrak hasiak dira, urbanismo kontseilua osatua dago (aspaldi), eta
aukera pare gabea esku artean eztabaidak, proposamenak etabar  ezer egin
aurrez martxan ipintzeko itxura egiteko sikera, bainan dena lehenean
jarraitzen du. Argi gero urtearen amaiera  aldera nola marketina gogor
martxan hasten den, botoen kaladeroa tanteatzen joateko antxoaren
kanpainaren antzera, EJ koarekin lotuta baietz¡

Ramon

Bixar arratsaldeko 7,30xetan plenuan arrateballe bizrik-ek moziñua
aurkeztuko dau.
Milla firma jaso dittue, Erisono alde hori babesteko.
Ni ezingo naiz juan, nbaiña iñor juan ezkero, gustora irakorriko neuke
kronikia.
Milla esker