[eibar] Arrateballe bizirik!

Ramon Arizaga rarizaga a bildua lince.com
Al, Ots 22, 15:25:42, CET 2010

Enekok:

Ez dut uste hau egia denik, Eibar eta inguruetatik buelta bat ematea
edo Eibarko argazki zaharrak ikustea baino ez dago hori konprobatzeko.

porlana edonun!

Hau bai, egia da.

Idatzi duan hori Leirek esan nahi gura zebanarekin ez dot uste bat
datoztenik,

Gaur egun hiriak osatzen duen eremu urbanoan alegia, nik Leirek arrazoi
duela esango nuke, arrazoia ba zenbat lurralde urbanizatuak lehen lur soruak
zinerak eta tartean zuhaitzen bat, orain baino gehiago seguru,

Orain mendi bueltak barne sartzen baidtugo agian desberdina litzateke,
bainan Leire ez dot uste hortik zebilenik.

Gero bestalde gurengandik gertuagoko urtetan araudiak zuhaitzak porte eta
tamaina antzerakoetan landatu behar direla dio (norbaitek bakarren bat botaz
gero), eta hemen nabarmen galdu da, jardinetan Tilo eder bat, Parrokian pinu
handi haiek, Bidebarrietako parkeetan ere bai, hauek nik gogoan ditudazenak
eta gehiago egongo dira,

Ramon