[eibar] Arrateballe bizirik!

Al, Ots 22, 16:23:52, CET 2010

Herri barruan lau arbola gehiago egoteak ez du herria ekologikoago egiten.
Engainurako tresna ona izan daitezke zuhaitzak herrigunean. Naturaren
errepresentazioak behar ditugu naturatik gero eta aldenduago egon.
Horregatik eskertzen ditugu loreak (plastikozkoak badira ere) eta mendi zein
itsasoa marraztutako koadroak etxe barruan.

Naturarekiko dugun beharra ez dute asetzen herrigunean jarritako arbolek.
Naturarekiko dugun behar *sentimendua* besterik ez dute asetzen. Gure osasun
psikologikorako behar ditugu, ingurua agradableago egiteko. Hain zuzen
horregatik ez dut ulertzen Eibarko Udalak aspektu hori hobeto ez zaintzea:

Erisono, Amaņako bariantea, Bolingua, Txonta... proiektu horien alde edo
kontra agertu barik ere, hor gune natural batzuen porlanizazio proiektuak
daudela ezin uka daiteke. Eta proiektu horien aurrean gertatu daitekeen
oposizioa baretzeko marketing estrategia inteligentea litzateke herrigunean
berdegune gehiago ikustea, txikiak izanda ere.

josu.

Ramon Arizaga<rarizaga a bildua lince.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko otsren
22a 15:25):