[eibar] Arrateballe bizirik!

Ramon Arizaga rarizaga a bildua lince.com
As, Ots 23, 07:46:15, CET 2010

Zuk esaten dozu: "goxotasuna eta kalitatea". Ez didazu esan "arnasa
garbiagoa" ez horrelako ezer. Gure buruetan dagoen zerbait da, urbanismoaren
garapenak naturatik aldendu gaitu baina naturaren errepresentazioak behar
ditugu uneoro etxean, lanean, kalean. Gero eta urrunago naturatik, orduan
eta beharrezkoago errepresentazio horiek: koadroak, loreak, kristalerak...

Nik kalitatea aide garbiagoarekin nabarmen lotzen dut,

Bestalde beti esan ohi den gauza, hoberena ez kutxatzea urrengoa ahalik eta
kutsadura sortzen den ondotik kitatzea,

Beste modura batera nork zinatuko luke eta nork ez Gazteizeko La Florida
txaltxazelai inguru horretan, hasi torre osteko gradetik eta
epaitegietaraino (barne),

Nork ez luke zinatuko orain berri urbanizatu den corteingelesko inguru
horretan armagintza eskola aldean, hor tilo eder handi batzuk ilaran
baleudez pasieran joateko ibai ondotik,

baina hori bai: onartu gabe naturak sortzen dizkigun inkomodidadeak: euria
ez dugu nahi (neguan erosketak egiteko onena, zentro komerziala)...
beharrezkoa baldin bada, kristalera batekin kale osoa estali, Gasteizko
proiektu faraoniko hori bezela; bero larregi ez dugu nahi (fresko egoteko
onena, zentro komerziala); aurreko bien ildotik parrandarako gero eta jende
gutxiago berbenetan eta jai herrikoietan, gero eta gehiago diskoteketan;
negua iritsi aurretik, arbolari hosto guztiak kendu, kalea hostoz bete
aurretik; elurra egiten du eta errepideak garbi eta izotz gabe egotea
exijitzen dugu, eta abar eta abar eta abar.

Betiko eztabaida Makroekonomia versus Mikroekonomia

Ni zapatuero Plazara joaten nok, Baserriko berdura ,ogia , eta arrautzak
erosi, esnezaleari ordaindu asteko baserriko esnea, kafea hartu plazako
jendeekin patxadaz txaskarriloak esanez

Aurreko barixakuan afaria egin genduan batzuk (plazakoak eta ni), batek
erriberako alkatxofa freskoak ipini zituen, besteak bakalaua, nik txuletak
(labelekoak) eta afaria prestatu, denok gustora eta pozik. Hau da gustatzen
zaidana. Hau da bizi kalitatea

Zuhaitzak batez ere hiri gunetan are gehiago bere lan deskotaminatea du CO2
mailan, zuhaitz batek kotxe baten urteko CO2 kitatzen du.

Bai hau bigarren aldiz ipintzen dot eta Sevilla edo inguruko Unibertsitatean
egindako ikerketaren emaitza da. Gauza sinple eta ezaguna da “función
clorofila” prozesoa.

Beno Arratebailen triskantza ederra (makalekoa) egin dabe, hiri barnean
porlana, kanpokaldean geratzen dena apurtu

Naturarekin bat izan eta

Harremanetan jartzea

X.Lete