[eibar] Arrateballe bizirik!

As, Ots 23, 09:49:06, CET 2010

Eneko, ni ez naiz hain zaharra :-) Ezin naiz akordau eubarren zentruan
zenbat arbola zeguazen oin 100 urte!
Josu, CO2 isurketak murrizten dituzte arbolak eta landareak, baitta etxeko
dekoraziņokuak be. Plastikozko lorak atzerakada galanta emoten deste. Zuk
uste dozu Centarl Park edo El retiro existiduko litzakezela onurarik izango
ez balebe? Arbolak anhidrido karbonikoa transformatziaz gain, zarataz be
babesten gaittue. Insonorizatzaille onak dira.
Nik ez dot naturaz berba egin, arbolen gaiņian baiņo ez. Europako hirixetan
hori babestu eta bultzatu egitten da. Adibidez, Frantzian "Ville fleury"
(herri loreduna edo holako zeozer) izenekuak dagoz, hainbat izarrekin.
Eibarren faroletan jarri dittuen ontzixak beste toki batzetan be badagoz,
baiņa beste landara batzuekin, tiestua tapatzen dabenekin. Ikusi bestela nik
etaratako erretratuan.
http://www.flickr.com/photos/txargain/3790122364/in/set-72157621822883633/
Ez da edarra?
Horregatik nik beti landarien alde egingo dot. dana da bentajia!
leire, berde