[eibar] Arrateballe bizirik!

As, Ots 23, 10:07:21, CET 2010

Eta txarra pentsatzen jatzu porlana atsegiņagua egittia? Gaiņera estetika
hutsa ez danian?
Ez dira Alfa arteko estatuak, e? biziduank dira, oxigenoa aprtatzen dabenak,
eta gaiņera zaratetatik babesten gaittuenak. Bardin desta zein izan dan
helburua! Gabonetako argixekin konparauta, makaleko aldia!
Beheko La Salleko arbolak (bariantia egitteko), Karmen kaleko arbola
salbajiak (Don ignazion klinikako orubekuak), Urkuzuko sagarrodua,
Bidebarrixetako arbolak (tartian mimosa zoragarri bat) pareko kakixa,
Errebaleko platanuak, San andreseko zedruak (?), Aldazte aldeko hainbat
arbola, Ardantzako naranjuak eta beste,.......hau pasada labur baten.
Zer, danak kanpora!
leire