[eibar] Arrateballe bizirik!

As, Ots 23, 13:45:46, CET 2010

Josu, demagogia egitten zabiz! Nik ez dot lotu herrixan arbolak egotia
ekologismiakin, ezta pentsau be! Ona dala esan dot. Eta zelako kostua dake,
ba, jarritta dagozen urkixak? Esplikauko destazu?
Gaiñera Erisonoko astokerixia zuzkitzeko arbolak landatzia argudiatu
leikiela....enfin!
Batak ez dau bestia kentzen.
Kontrakua, ia ondo irakortzen dozun nik jarrittakua!! Alkatia zinefotzixa
zanian esaten zeban jentia kejatzen zanian herrixan ez zeguala berdegunerik,
argudiatzen zeban nahikua zeguala termino munizipàlian. Horretara ezin
giñala kejau!!!
Nik hori kontau dot.
oin ez bata ez bestia!
horrela jarraittu ezkero gure berdegune bakarra guardia zibillen kaurtela
izango da!!
hala, ondo irakorri!
leire

Ramon Arizaga<rarizaga a bildua lince.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko otsren
23a 11:44):