[eibar] Arrateballe bizirik!

As, Ots 23, 17:24:49, CET 2010

Josu zelako nahastaillia zaran! nere argumentuekin gauzabat esan, gero
bestia esan dozula....
Esango destazu zenbat osto kentzen detsen urkixeri, udazkena etortxen danian
eurak doiaz barren! Iņausi be, iņausten dittuenian!
Hori bai, Belgika edo lekutatik ekarri ezkero astigarrok, ba gertatzen dana
gertatzen da: arbolak estresau eta makaldu!
Loreak mendian, baitta kalian be!!
leire, flower power

Josu Mendicute<josumendicute a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko
otsren 23a 15:15):