[eibar] Erisono

Ost, Ots 24, 10:23:58, CET 2010

Badakit garaiak ez direla bardinak:

- Estixa edo Iturburukoa 1975-1980ko proiektua da eta orduan eskola
asko eraiki ziren "mendian".
- Erisonoko parke teknologikoa 2005-2010eko proiektua da, eta gaur
egun parke teknologikoak, Miramon, Miñao, Zamudio (lehenago), Polo
Garaia,..
,  "mendian" eraikitzen  dira.

Beharbada "moda" ... kontua  ?

Tamainoei buruz, Jakina ere Zamudioko parkea Miramonekoa baino
handiago dela edo mendian ere dagoen Leioako Unibertsitatea  Irturburu
baino handiago izan.

Baina, repito, bakoitza bere neurrian, urbanistikoki denak antzerakoak
ikusten ditut nik.
Ezer ez dagoen tokian eraiki: eskolak, parke teknologikoak, etxe
urbanizaziaok edo kuartelak.

Ramon, ez nuen ezer kapzioso egiteko asmorik, eztabaida pixkat sortzea bai ;-)

Eneko