[eibar] Erisono

Ramon Arizaga rarizaga a bildua lince.com
Ost, Ots 24, 10:31:38, CET 2010

Inork ez dau esan eta neri Udalaren jokabidetik hori iruditzen zait grabeena

Beti ez gara gauza Berdina esaten ibiliko, lantzian behin diskortsoa aldatu
beharra dago (botoen merkadeoaren antzera), naiz eta hik esandako hau oso
nabaria izan.

Atzera bota dabe, ez Arrateballe zaintzia helburu, baizik eta beste
erremedixorik izan ez dabelako.

Errebalen antzera

-A bombo y platillo anunziatu dabe proiektu bat.

Errebalen buzuoratu ziguten proiektuaren antzera

-Ez zeken proiektu horren bideragarritasuna neurtuta.

Errebalen antzera

-Ikuspuntu ekologistatik kritikak.

Auzokideen segurtasun eskaera kasorik ere egin gabe

-Segidu dabe a bombo y platillo anunziatzen, ministro eta lehendakariaren
desfile eta guzti.

Las obras comenzaran la semana que viene
 (n veces)

Es un proyecto estratégico

-Konturatu dira ez zala bideragarrixa, eta Arrateballe babesteko neurrixak
hartuko dittuez.

La mejor alternativa es un acuerdo de resolución de contrato

Baina honen inguruan egin dan kudeaketa, berriro ere, negargarria izan da.

¿Errebal proiektoko  Kudeaketa?, ¿zein? itxaron besterik ez da egin barren

Legez baimena izan aurretik hasi obrak egiten, informazio gutxi onura eta
kalteez, eta inprobisazio asko, beti bezala.

PG betetzen ez zuen proiektoa onartuz (parte espositiboan) eta beste denok
guztien iritziz argi eta garbi

Hau ez da Udal Gobernu bat. Hau zirko bat da. Uste dut ni, lotsatuta, etxera
jungo nintzatekeela zinegotzi banintz.
¿Zirkoa solik?

Beno laburbilduz BETIKOA, behar bada norbaitek adibide gehiago erants
ditzake, inetesantea benetan corteingeleseko gaia (ALFA, STAR, eta
VALENCIAGA ko taillerren orubietan:  Corteingelesa  barrenengua parkineko
arazoarekin, Etxeak orain 2 geldirik, etabar)

¡¡¡ONGI ETORRIAK EIBARKO HIRIRA¡¡¡