[eibar] Erisono

Ramon Arizaga rarizaga a bildua lince.com
Ost, Ots 24, 10:50:41, CET 2010

Enekok

Ramon, ez nuen ezer kapzioso egiteko asmorik, eztabaida pixkat sortzea bai
;-)

Bajakixat,
eta ondo begittatzen jata hik orain horrela agertzea, orain elkar ulertu
gaituk,

atzo ere antzera ibili ginen beste gai batekin (jakinean)

Eztabaida hau litzateke: noiz eta nola gauza proiekto bat astakerixia ala ez
den, gai hori urbanistikoki oso garrantzizkoa da, nori eta zela prioridadea
emon, zer hiri klase nahi dogun, hau Eibarren ez dago egina, eta mapa bat
mahi gahinean dela ere egin beharreko hariketa dok, guztion artean eta
adituei (Europa aldekoei batez ere) iritziak etabar eskatuz, eztabaida honek
mami azko du

Erisono gaian, edonorentzat guztiz gomendagarrixa Diputazioak udalari bidali
zion beste leku batzuk ikertzeko agindua eta udalaren erantzuna, bi hitzetan
"IN PRESIONANTE"

Eztabaida hauek herri mailan biziki (eta biziak) nahi nutuzke, eta ez ditut
ikusten, oso rekorrido gutxikoak iruditzen zaizkit, naiz eta gure hiriko
geroa jokoan egon, honegatik Josu "oposiziziorik ez nuela ikusten",
komodoegi bizi gara orain "kririka2 pizka bat zen Josu.

Ahaztu baino lehen PGan Arrajola urbanizable moduan dago, garaiz gaude
oraindik ala nahi bada edo parke tematiko bat egiteko...

Ramon