[eibar] Erisono

Ost, Ots 24, 12:54:40, CET 2010

Zer egin holako jendillajiakin?
Bedeinklaziņo guztiak dakez maioria absoluto madarikatu horrekin: MAdrilleko
gobernua (partidu bateri ez lagatzia aurkezten gehixengua lortzeko);
gasteizko gobiernillua (alkate ohia azpiegituren kontseillari), legeak, boto
emoilliak,........
Eta beste kontzejalak. Lotsagarrixa da barko berian juatia danak en alegre
biribilketa!
Sutu egitten naiz!
2010. urtian, 1970ian moduan pentsatzen jarraitzia!
Pelotazuaren kulturan bizi dira!
Diru erreza eta ariņa!
Eta holan goiaz, aldazbehera eta freno barik!!!!
Espaņa dagaun moduan dago holako agintarixak izan dittualako!
Harrapauko ahal dabe danak beherako itzela!
leire, sutan!!

Ramon Arizaga<rarizaga a bildua lince.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko otsren
24a 10:50):