[eibar] Titi ikaratua

Luistxo Fernandez luistxo a bildua eibar.org
Ast, Ots 25, 10:30:51, CET 2010

2010/2/25 leire narbaiza arizmendi <txargain a bildua gmail.com>:

> ------Aupa, Luistxo
> irakorri neban bidiua desagertu zala, eta ahalegindu nintzen berriro post-a
> editatzen, baiņa ez zestan lagatzen.
> Zegaittik da hori? beste post batzuekin be pasu jata. Behin epe bat pasauta
> ezin da aldaketarik egin?
> leire

Nik ez dakat problemarik. Sartu kudeaketara, sartu blog artikulu jakin
batean, editatzeko eman, HTML aukeran bideo baten kodea beste
edozerrekin ordezkatu eta gorde.

Bide batez, Oscarretarako beste film bat ikusi dut, eta honetan,
yiddisheraz dago dialogoa.

- A serious man, film onenerako hautagaia, Coel anaiena, filmeko
dialogo batzuk yiddisheraz
- La teta asustada, atzerriko hautagaia, filmeko dialogo batzuk kitxueraz
- Un prophete, atzerriko hautagaia, filmeko dialogo batzuk korsikeraz

Luistxo