[eibar] Titi ikaratua

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
Ast, Ots 25, 10:38:43, CET 2010

leire narbaiza arizmendi<txargain a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2010eko otsren 25a 09:52):

> ------Aupa, Luistxo
> irakorri neban bidiua desagertu zala, eta ahalegindu nintzen berriro post-a
> editatzen, baiņa ez zestan lagatzen.
> Zegaittik da hori? beste post batzuekin be pasu jata. Behin epe bat pasauta
> ezin da aldaketarik egin?

Kieto!

Eibartzaindiaren Taliban Kontseiluaren aginduz debekatuta dago
"bidiua" erabiltzia.

Leire, eta eskerrak ez dozun "bidixua" idatzi !!!

Eibartzaindiaren Taliban Kontseilua
A & E & L & L