[eibar] sua donostian???

oier gorosabel larraņaga txikillana a bildua eibar.org
Lar, Ots 27, 21:12:43, CET 2010

Aizue, nere sukaldetik itsasua ikusten dot, iratargi/talo azpi oso
polittakin, eta illunttasunian kriston sua ikusten da Donostia aldian.
800 bat metrotako frentia bai (ni Lekeition bizi naiz).
Illuna dago eta ezin dot sigur esan, baiņa esango neuke Donostia herri
inguruan dala, Igeldo aldera, Mendizorrotz partian-eta.
Interneten begiratu dot eta ez dot ezelako albisterik topau.
Ezer daki iņok, zerrendako donostiarrak edo?
O.

PD: zelakua dan jentia gero, halako sargorixa aprobetxau bihar suak
ixotzeko. Oin dala 22 urte modura, bardin-bardin.